• 54496
  • 54496

Войти

С помощью учетной записи
Забыли пароль? Восстановить

Регистрация

У вас есть аккаунт на Findinukraine.com.ua?Авторизация

Навіщо ми це робимо?

Навіщо то все тобі потрібно? Або кому і коли платити які гроші?

Ви не впевнені для чого відвідувати тренінги?

Чи завжди це тільки знання? Як оцінити участь і перевірити ціну? Як отримати максимальну користь від тренінгу?

У священних скрижалях з організації подій записано:

Є 3 причини, з яких люди відвідують сеaмінари і ділові події в світі:

33,3% - отримати знання

(включаючи:

  • навести порядок у власних існуючих,
  • розставити пріоритети,
  • отримати підтвердження від Гуру (спікерів, колег, інших учасників), що то, що ти робиш і як дієш - правильно (не дивлячись і н о д і на відсутність підтримки з боку “кого-завгодно” :)
  • і нарешті, почути щось нове і корисне (що з віком і на черговому колі розвитку стає все менш імовірним – уточню – на базових галузевих тренінгах)


33,3% - зав'язати нові ділові контракти,

адже на події ви знаходитесь в гарантованому колі однодумців.

(якби ви знали яку кількість контрактів, контактів, ділового партнерства я знайшла саме на виставках, тренінгах, семінарах та форумах. На виставках, до речі, менше, адже там на то менше часу, і нема наступного пункту - якісного нетворкінгу)

33,3% - нетворкінг.

Те, що раніше відбувалося в банях, зараз відбувається на ділових подіях. Обмін інформацією, думками, те, що у нас називається кулуарним спілкуванням та сарафанним радіо.

Саме в кулуарах розписуються ролі, зачинаються та виграються війни!

Крім того на подіях отримується доступ к людям, які часто сидять за багатьма зачиненими дверима або в кілометрах корків та доріг.

І це взагалі святе, але про це мало хто задумується, придбаючи (або ні) квиток на подію. Ви купуєте контакти.

я би додала ще таке:

- МОТИВАЦІЯ та ЕНЕРГІЯ. НА КОНКРЕТНІ ДІЇ ТА ЗМІНИ.

Називайте це чарівним пенделем чи дивом, АЛЕ:

ми багаааааато речей в житті знаємо як зробити, але це як в 3-ьох жабок, (що сиділи на березі і 1 вирішила піти скупатися. Скільки залишилось на березі? Правильно, 3. Адже між рішенням піти та дією часто лежить прірва.), нам бракує впевненності в правильності дій, рішучості, часу, команди - причин можна вказати багато, але то відмазки.

І на тренінгу або семінарі ми часто отримаємо поштовх рухатися.

До речі, вже є цілі окремі тренінги суто на тему “як почати не тільки планувати, але діяти!” “як збільшити конверсію планів та мрій” (сама пройшла такий, і це було цікаво і круто!)

Коли ми намагаємося оцінити вартість участі, думайте не тільки про обсяг списаних аркушів. Іноді одна думка, одна ідея, що виникає, стає в майбутньому стратегією розвитку компанії.

Людина, що сидить поряд, стає партнером на все життя. В будь якому сенсі.

-Мне вот недавно сказали на кладбище хорошо знакомиться (с) :))

Або тренінг стає вікном в новий світ.

Але важливо ще наступне:

  1. 1. вибрати правильний тренінг
  2. 2. максимізувати свою участь в ньому.

Як вибрати правильний тренінг:

1. Оцініть спікера.

Критерії відбору: практик з досвідом виступів і відмінною репутацією.

Ідеальний Спікер: практик (при чому з доведеною ефективністю, про нього на ринку мають казати – та, він крут, він досягнув класних результатів). Має бажання ділитися своєю практикою. Мотивувати на зміни. Харизматично виступати. Бути зрозумілим. Бути корисним.

Це звичайно спікер рівня Бог 100000, але є такі і серед наших.


Або такі:


2. Репутація організаторів.


Важлива річ. Можна написати відмінний “продающий” текст і теми, і навіть вмовити якісних спікерів (хоча вони зазвичай не будуть працювати з сумнівними організаторами, але буває всяке), а зробити неякісний івент. Факапи можуть трапитись з кожним, але репутація – це в тому числі вміння вибратися з них.

3. Якість контенту.

Уважно читайте програму, і оцінюйте вкупі з попередніми двома пунктами.

Витрачати час на тренінг “ВИ можете продавати!” або “ПРОДАВАЙТЕ БАГАТО і ДОРОГО” варто, якщо вам то треба. Але це скоріше мотиваційні тренінги. В ньому навряд чи будуть конкретні практичні інструменти.

Порівняйте контент з часом. Чи встигне спікер розкрити тему і заглибитись в питання?


4. Склад учасників. Для цього і потрібні обіди і кава-брейки.

Ні, вони не для того щоб поговорити по телефону, залізти в FB тощо. Вони для СПІЛКУВАННЯ!


5. Атмосфера.

Це залежить від п.2. від талантів організаторів.

6. Партнери.

чим їх більше, тим більше банерів та реклами.

Але серед них можуть бути корисні вам! Не нехтуйте контактами! Це також можливість отримати додаткові знання та дані і, більш того, попитатися в колег про досвід роботи з ними!



Тренінгів – є багато.

Вузькоспеціалізованих практичних тренінгів - вже значно менше.

Тренінгів, де надають дієві інструменти – небагато.

Де детально та відкрито поділяться та пропрацюють структуру бізнесу, стратегію – багато знаєте?

Тих, що ведуть справжні практики, що досягнули справжніх успіхів?

Буде 17 травня. В Києві. (хвилинка реклами :)

Наша порада: щоб отримати 3 цілі з 3 – обирайте вузькоспеціалізовані галузеві тренінги зі спікерами з практичним досвідом саме з вашої індустрії. І організаторів, з доброю репутацією.

Лайфхаки з відвідання ділових подій:

1. Знайомтесь з максимальною кількістю людей.

Візитки? їх давно ніхто не має! Заведіть собі профіль в FB і додавайте прямо на події всіх цікавих людей (поки можете порівняти фото в профілі з оригіналом!)


2. Беріть активну участь: не стидайтеся ставити питання на тренінгу! “Виходьте до дошки”! Найактивніші завжди виграють! Це потрібно в першу чергу саме вам. Тільки уявіть – навколо вас аудиторія проактивних професіональних колег (це я не залякую! :), з якими можна обговорити ваші болючі актуальні питання, почути їх думку, дізнатися, що інші роблять у вашій ситуації. Не сидіть на місці! Ставте питання спікерам – на камерних тренінгах є унікальна можливість задати спікерам питання і отримати відповідь Гуру на вашу особисту ситуацію! Будьте активними!



3. Будьте включеними! Відключіть всі гаджети. Я серйозно! Негайно. Ніяких FB, ВК, ОК тощо. Навіть коли вам здалося, що зараз ви все знаєте і можна швиденько перевірити, чи не розпочалася третя світова поки ви тут на тренінгу. Увага втрачається моментально, повернувшись за півгодини до спікера, ви зрозумієте, що половину пропустили!


4. Будьте відключеними!

Попередьте всіх, що ви будете на тренінгу і вас не можна турбувати якщо скажіть, що ви в ЗнайденоРоумінгу. Один день завжди можна організувати.


Ви будуєте стратегію. Вам потрібна вільна голова та політ думок.

Познайомтеся зі спікером! Не бійтеся! Він така сама людина як і ви, навіть якщо над ним вже видно німб.:)

Він любить активних учасників. Він вимагає інтерактиву.


Тренінг – це про думки і стосунки.

Ви купуєте саме це.

Навчиться дивитися на речі ширше і під іншим кутом.

Панорамним.

І зустрінемось 17 травня.

https://findinukraine.com.ua/events/7_stratehichni_viddily_hotelyu/